Rețeaua de magazine Senic Gross&Market, cu capital 100% românesc, își extinde activitatea în întreaga țară, urmând să deschidă primul magazin din București pe 12 decembrie.

Fondată în 2014 de Iuliana și Severică Cîmpeanu, compania a început distribuția de produse alimentare și nealimentare, extinzându-se apoi în domeniul cash&carry.

Cu deja 10 magazine funcționale în diverse orașe din țară, Senic Gross&Market își consolidează prezența pe piață cu acest nou punct de desfacere în capitală.

De la distribuție la retail:

De la distribuția inițială de produse alimentare și nealimentare importate, Senic Gross&Market a evoluat rapid, diversificându-și activitatea în domeniul cash&carry.

Cu 10 magazine funcționale în orașe precum Sibiu, Brașov, Slatina și Deva, compania a reușit să se impună pe piața locală, oferind produse de calitate la prețuri competitive.

Acum, cu deschiderea magazinului din București, Senic Gross&Market își consolidează poziția în industria retail din România.

Produse de calitate și branduri proprii:

Magazinele Senic Gross&Market nu oferă doar produse alimentare și non-alimentare, ci și branduri proprii fabricate la Senic Quality din Drobeta Turnu Severin.

Aici se produc dulciuri și produse sărate sub umbrela brandului Senic, garantând astfel calitate și prospețime. Cu un portofoliu diversificat și adaptat cerințelor clienților, Senic Gross&Market se remarcă prin atenția la detalii și preocuparea pentru satisfacția consumatorilor.

În concluzie, expansiunea rețelei de magazine Senic Gross&Market în București reprezintă un pas important în dezvoltarea companiei și consolidarea poziției pe piața românească.

Cu produse de calitate și un portofoliu diversificat, Senic Gross&Market își propune să devină unul dintre principalii jucători din sectorul retail din țară, oferind clienților o experiență de cumpărare plăcută și avantajoasă.